Kannatusyhdistys

Koulua ylläpitää Lappeenrannan steinerkoulun kannatusyhdistys ry

Kannatusyhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voivat liittyä koulun oppilaiden vanhemmat ja muut huoltajat, koulun toimihenkilöt. Jäsenmaksu on 15 euroa vuodessa. Kannatusyhdistyksellä on kaksi sääntömääräistä vuosikokousta, kevätkokous ja syyskokous. Syyskokouksessa valitaan koululle yhteinen hallitus ja hyväksytään tulevan vuoden budjetti. Kevätkokouksessa vahvistetaan edellisen vuoden tilinpäätös. Jäsenmaksun maksaneilla koulun vanhemmilla ja henkilökunnalla on äänioikeus kevät- ja syyskokouksissa.

Jos tahdot yhdistyksen kannatusjäseneksi, kerrothan siitä hakemuslomakkeen lopussa olevassa vapaan tekstin laatikossa.

Kannatusyhdistyksen hallitus

Hallituksen jäseninä toimivat vuonna 2023:

• Toni Kaljunen, pj
  • Terhi Hirvikallio, vpj
  • Aki Laaksonen
  • Henna-Maaria Huhtanen
  • Niko Botsch
  • Silja Korhonen
  • Hanna Värri
  • Leena Ojala, sihteeri
  • Titta Kossila, rehtori, kutsuttu
  • Sini Kiuru, vararehtori, kutsuttu

Jäsenedut

Lappeenrannan steinerkoulun tilavuokrat

Ilta- ja viikonloppukäytön tilavuokrat -25% alennuksella, kun varaus tehdään yksityiseen ja voittoa tavoittelemattomaan käyttöön. Kysy lisää vuokrista steinerkoulun toimistosta.

Muuta

Jäsenalennuksista esimerkiksi koulutuksista ja yhdistyksen järjestämistä tapahtumista tiedotetaan tapauskohtaisesti erikseen.

Liity jäseneksi

Tällä lomakkeella voit liittyä Lappeenrannan steinerkouluyhdistyksen jäseneksi.

Jäsenhakemuksen lähettämisen jälkeen hakemuksesi käsitellään ja sinulle toimitetaan jäsenmaksulasku (15,00 euroa / vuosi), jonka maksettuasi olet yhdistyksen jäsen.