Iltapäivätoiminta

Mukavia hetkiä iltapäivätoiminnassa

Lappeenrannan steinerkoulun kannatusyhdistys ry ylläpitää koululaisille kodinomaista iltapäivätoimintaa koulupäivinä klo 12.30-16.30. Iltapäivätoiminta on toiminut vuodesta 1998. Toiminnassa pyritään antamaan lapselle paljon tilaa leikkiä ja toteuttaa itseään, jotta päivästä muodostuisi stressitön ilman suorittamisen painetta. Lapsi voi valita tekemisensä oman kiinnostuksensa mukaan.

Iltapäivät sujuvat ulkoillen ja leikkien. Retket, pienet juhlat tai vaikkapa kodan rakentaminen tuovat vaihtelua iltapäivään. Lapset saavat välipalan, joka valmistetaan koulun keittiössä. Päivään kuuluu myös lepohetki satutuokioineen.

Maksu iltapäivätoiminnasta lukuvuonna 2023-2024 on kuukaudelta 100 € ja alle 10 pv 50 €. Eka- ja tokaluokkalaisten iltapäivätoimintaa tukee opetusministeriö. Toimintaan voi osallistua myös 3- ja 4 luokkalaiset, joiden osalta toimintaan haku suoraan koulun kanslian kautta.

Iltapäivätoiminnan vastaava ohjaaja Reetta Harmaala, puh. 040 7178 987.